My Photo
Name:
Location: Metropolitana city, Cibubur-Depok city, Indonesia

Keep Optimize that everything is possible.

Links

Google News | Detik.com | Yahoo!

ShoutBox

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages (smilies)


   
Message Of The DaY :

Thursday, June 12, 2008

Terbaik Untukmu




Aku sadar kalau kini...
Kita sudah...semakin menjauh...
Sempat aku berfikir ini...kau yang menginginkannya...
Lepas dari pelukku.....
Oh...Kini aku sadari, ini salahku...
tak ingin ku terlambat dan sesali...

Maafkanlah bila ku selalu..membuatmu marah dan benci padaku...
Ku lakukan itu semua...
hanya untuk buatmu bahagia..
Mungkin ku cuma tak bisa fahami..
bagaimana cara tunjukkan maksudku...
aku cuma ingin jadi...
TERBAIK UNTUKMU...

Aku ingin kau tetap disini..bersamaku..
Jangan kau pergi...
Berikan aku kesempatan...
Untuk ku membuktikan kesungguhan cintaku.....

by: me Featuring Tangga....

Tuhan..aku tidak akan menyesal meskipun dia akan tetap pergi sekarang atau nanti, Tapi kalau boleh aku meminta Jangan biarkan dia pergi dariku Tuhan...
Tuhan aku peracaya padaMu..

posted by arinia at Thursday, June 12, 2008

0 Comments :

Post a Comment


Powered by Blogger design by AdoeN